Event

Press Day CAPRICE

W luksusowych wnętrzach hotelu Bellotto odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji marki Caprice.

„Wiosenna odsłona Caprice jest kontynuacją fantastycznej idei, którą marka kieruje się od wielu lat. Klimatyzacja i amortyzacja pozwala nam kobietom spędzić cały dzień na szpilkach bez żadnych skutków ubocznych. To luksusowy produkt w dobrej cenie, skierowany do szerokiego grona odbiorców. W butach Caprice chodzi moja mama, siostra, ja, a teraz będę biegać w trampkach z moją córką. Bogata oferta, doskonała jakość, ponadczasowe wzory, które możemy nosić na co dzień, to tylko część mocnych stron marki. Jestem bardzo dumna i szczęśliwa, że kolejny sezon mogę być ambasadorką marki Caprice” – przyznała ambasadorka Caprice – Natasza Urbańska. (cytat: http://modaija.pl)

Materiały prasowe: AKPA

Podczas prezentacji nowej kolekcji marki Caprice jako tło do zdjęć posłużyły ścianka Brzoskwiniowa i Dżungla.